كمك مشاوران فرانسوي به شركت مخابرات

اخبار اقتصادي اجتماعي فرهنگي

كمك مشاوران فرانسوي به شركت مخابرات

 ايرانكد خبر: 4365311400/06/07 - 07:05اقتصادنيوز: مهمترين عناوين صفحات اقتصادي مطبوعات 28 سپتامبر در آغاز هر دهه در نيم قرن گذشته به شرح زير بود: سرلشكر فيروزآبادي از وزارت خزانه داري آمريكا شكايت كردكمك مشاوران فرانسوي به شركت مخابرات ايرانبه گزارش اقتصادنيوز ، تكرار اشتباهات محصول جهل است. اگر گذشته را بشناسيم ، ممكن است از آن درس بگيريم و مسيرهاي اشتباه را تكرار نكنيم و تجربه نكنيم. يكي از زمينه هايي كه ماشين زمان مي تواند به آن سفر كند ، اقتصاد است ، اقتصاد ايران به نصف مي رسد. قرن گذشته ، مانند ديگر حوزه هاي زندگي اجتماعي ، با فراز و نشيب هاي زيادي روبرو شده است. موارد مشابهي براي اقتصاد ايران اتفاق افتاده و تصميمات متفاوتي براي آن گرفته شده است ، اما به نظر مي رسد با نتايج يكساني روبرو هستيم. "در نيم قرن با اقتصاد ايران" ما اخبار مهم اقتصادي ايران و جهان را مرور مي كنيم. اين مقاله تحت عنوان نيم قرن با اقتصاد ايران منتشر شده است. در طول مطالعه تاريخ اقتصادي پنج دهه گذشته ، ممكن است با رويدادهاي مهم و تأثيرگذار روبرو شويم و اين اخبار و رويدادها را نيز منتشر مي كنيم. به روزنامه اطلاعات به دليل سابقه 90 ساله آرشيو قوي و رويكرد خبري ناب در پوشش رويدادهاي اساسي اين مطالعه قرار گرفته است.
هفتم شهريور 1351؛ ژاپن 1.5 ميليارد دلار در ايران سرمايه گذاري مي كندسرمايه گذاران ژاپني 1.5 ميليارد دلار در صنايع پتروشيمي ، نساجي ، برق ، فولاد و ورق گالوانيزه نورد ، ترانسفورماتور ، سومين كارخانه لاستيك سازي و صنعت كشتي سازي سرمايه گذاري مي كنند.
يك كميته ايراني به رياست معاون وزير اقتصاد وزارت اقتصاد بر برنامه هاي فوق نظارت و اجرا مي كند. موارد فوق در يك كنفرانس عمومي مطبوعات ، راديو و تلويزيون اعلام شد و آقاي هوشنگ انصاري ، رئيس هيئت مديره ايران و كوگورومورا ، ضمن توضيح نتايج اين كنفرانس ، بيانيه اي را براي مطبوعات صادر كردند.
جهش هاي مستمر در اقتصاد ايران و موفقيت فوق العاده اين كشور در دستيابي به 14.3 درصد رشد اقتصادي با قيمت ثابت در سال گذشته ، محور اين كنفرانس بود.
اين كنفرانس با خوشحالي خاطرنشان كرد كه مذاكرات جدي در مورد تعدادي از پروژه ها بين موسسات مربوطه با مجموع سرمايه گذاري كل 1.5 ميليارد دلار انجام شده است.
هفتم سپتامبر 1982؛ 500 ميليارد تومان سرمايه گذاري در دست مردم استنخست وزير موسوي در مورد احتكار ، گفت: بخشي از احتكار و سودجويي مربوط به دولت و بخشي ديگر كه اهميت بيشتري دارد مربوط به مردم است. در جامعه ما بايد به احتكار به عنوان يك ضد ارزش نگاه كرد ، درست مانند سرقت ، كه همه مردم آن را ضد ارزش و گناه مي دانند و به عنوان يك عمل شيطاني شناخته مي شود.
احتكار در افكار عمومي بايد همان فاجعه باشد و انحصارطلبان در جامعه بايد غاصب و دزد شناخته شوند.
خارج از اين ، اصلاح توزيع مي تواند در مسئله احتكار بسيار مثر باشد.
ريشه هاي عميق به سرمايه سرگردان كه در دست مردم است باز مي گردد كه بعضاً 500 ميليارد تومان برآورد مي شود. تمركز بر توزيع است ، به طوري كه سرمايه مورد استفاده قرار مي گيرد و سودآور است.

فیلم های فرانسوی

1- چهره ها، مکان ها (Faces, Places) 2017

  • ژانر:  مستند
  • امتیازها: امتیاز imdb 7.9 ، امتیاز گوگل 90
  • جوایز دریافتی:  دریافت جایزه اسکار بهترین مستند از Academy Awards در سال 2018 و دریافت جایزه بهترین فیلم مستند بلند از Alliance of Women Film Journalists در سال2018
  • دانلود

این فیلم در مورد کارگردان فرانسوی است که نقش اصلی فیلم را دارد.‌ او به همراه دوست خودش که یک عکاس و نقاش است، وارد یک روستا در فرانسه می شوند و می خواهند از نوع زندگی مردم آن منطقه، مستند تهیه کنند و هر کاری را برای افزایش جذابیت داستان انجام می‌ دهند؛ مستندی که قطعاً ما را به فکر فرو می برد و مجذوب خواهد کرد. فیلم های فرانسوی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.