كنترل هوشمند ويروس كرونا در فولاد مباركه

اخبار اقتصادي اجتماعي فرهنگي

كنترل هوشمند ويروس كرونا در فولاد مباركه

فولاد مباركه مي تواند الگوي مناسبي براي مديريت بحران كرونا باشد01 شهريور 1400 22: 210 خواندن اين مقاله 3 دقيقه طول مي كشدمبارك استيلبه گفته سازمان بهداشت جهاني ، بيماري هاي ويروسي همچنان در حال ظهور هستند و مشكلي جدي براي سلامت عمومي ايجاد مي كنند.


اپيدمي موارد عفونت هاي تنفسي بدون دليل براي اولين بار در 31 دسامبر 2019 در ووهان (بزرگترين كلان شهر چين) به سازمان بهداشت جهاني (WHO) در چين گزارش شد.

به گزارش سايت خبري رصد روز علت اين بيماري مربوط به ويروس جديدي متعلق به خانواده كروناويروس است كه در 11 فوريه 2020 ، مديركل سازمان بهداشت اعلام كرد كه بيماري ناشي از اين ويروس جديد "COVID-19 ، به اختصار" Coronavirus است بيماري 2019 ..در همين حال ، گونه هاي جهش يافته ويروس كرونا هنوز در حال گسترش هستند ، جان بسياري از مردم را در كشورهاي مختلف جهان گرفته و مي گيرند ، و مديريت هوشمندانه به منظور جلوگيري از آلوده شدن جوامع به اين گونه هاي خطرناك تنها به تصميمات سريع و به موقع نياز دارد.
اجراي مراحل و مصوبات ستاد ملي كرونا در فولاد مباركهدكتر عليرضا نظري گلگاني ، رئيس مركز طب كار و درمان شركت فولاد مباركه در گفتگو با خبرنگار فولاد ، با اشاره به اقدامات شركت فولاد مباركه در راستاي مقابله با شيوع ويروس كرونا و گونه هاي جهش يافته آن ، گفت: براي مبارزه با اين ويروس ، در شركت فولاد مباركه برگزار شده و هر دو هفته يكبار مصوبات لازم جهت كنترل شيوع اين ويروس گردآوري شده است.وي افزود: مشاركت مديران و كاركنان شركت به منظور حفظ منابع انساني و ادامه توليد شركت در شرايط فعلي ، شناسايي ، پيشگيري و كنترل شيوع ويروس كرونا ، اجراي اقدامات مطابق رويه ها و مصوبات سازمان ملي ويروس كرونا و وزارت بهداشت ، برنامه ريزي يكي از اهداف ستاد پيشگيري از بيماري كرونا در شركت فولاد مباركه ، پاسخگويي به پيشگيري و درمان بيماري هاي حاد و نظارت بر حسن اجراي قوانين ، مقررات ، رويه ها و مصوبات به ترتيب است. براي مقابله موثر با شيوع بيماري عروق كرونر قلب.
جلسات تجاري را حذف كرده و جلسات را از طريق ويدئو كنفرانس برگزار كنيدرئيس مركز طب و درمان كار شركت فولاد مباركه گفت: شركت فولاد مباركه به منظور جلوگيري از افزايش تعداد مبتلايان به ويروس كرونا ، جلسات و جلسات كاري را حذف كرده و جلسات را از طريق ويدئو كنفرانس برگزار مي كند و به كاركنان امكان دسترسي به اتوماسيون اين شركت را مي دهد. سيستم ها از خانه تسهيل دوركاري و لغو كليه ماموريت ها.وي ادامه داد: همچنين لغو پذيرايي از مهمانان داخلي و خارجي و انجام كارها از طريق دوركاري ، كاهش ساعت كار پرسنل براي كاهش مواجهه ، دوركاري كاركنان و روزهاي كاري و حضور پرسنل در محل كار با ظرفيت 50 درصد از ديگر اقدامات پيشگيرانه است. هدف اين شركت مقابله با شيوع ويروس كرونا بوده است.برگزاري تمرينات به صورت مجازي و بستن سالن هاي ورزشيدكتر نظري تأكيد كرد: شركت فولاد مباركه از ابتداي شيوع كرونا در كشور ، ناوگان حمل و نقل كاركنان و پيمانكاران را توسعه داده تا تعداد مسافران اتوبوس را به منظور رعايت فاصله اجتماعي ، برگزاري آموزش هاي آنلاين و مجازي كاهش دهد. و بستن سالن هاي سرپوشيده ورزشي. و در خارج از كشور شركت كرد.وي همچنين گفت كه اين شركت اكثر رستوران ها و غذاخوري هاي خود را براي مقابله با شيوع ويروس كرونا تعطيل كرده است و يك طرح فاصله گذاري در ساير رستوران ها براي اجراي فاصله اجتماعي هوشمند اجرا كرده است.

https://rasaderooz.com/كنترل-هوشمندانه-ويروس-كرونا-در-فولاد-م/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.